Bröllopskänslor



Igår var jag på en underbar Vigsel mellan Emelie och Ola. De var så fina och inte ett öga i kyrkan var torrt!
Det är en speciell känsla som infinner sig när stämningen är sådär kärleksfull!
Försöker hålla kvar den där känslan idag och lyssnar därför på kärlekslåtar... I MASSOR!
Har hela morgonen försökt komma på de där riktigt bra typiska bröllopssångerna och har hittat en hel del. (Har faktiskt varit på en hel del bröllop de senaste åren) Pojkband som Backstreet boys och Westlife har ju en hel del på sin repetoar. Celine Dion, Mariah Carey och alla andra skönsjungande bönor är också säkra kort. Snyft snyft snyft i mitt sentimentala vardagsrum...

Ni får tycka vad ni vill om mitt musikval men idag kan ingen få mig att må dåligt över att jag tycker detta är BRA!


Kommentarer
Postat av: daniel

vad fina dom var! grattis ola och emelie!!

2010-08-01 @ 19:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0