Sommar?

Nu börjar sommaren ta slut och rutinerna sätta fart! Värmen får gärna stanna ett tag till men det blir inte mycket  mer sommaraktiviteter. Känns sorligligt måste jag säga, sommaren har gått så fruktansvärt fort och jag har inte hunnit med hälften av vad jag hade tänkt.

Vi har inte kommit så mycket längre i våra husplaner heller. Vi hittade en superfin tomt som vi verkligen ville bygga på men när det slutade på för högt pris kändes allting bara skittrist! Självklart fortsätter vi letandet men ribban ligger rätt så mycket högre nu, vilket kanske bara är bra? I nästa vecka lovar märklarna däremot att husförsäljningen ska dra igång igen efter sommaren. Hoppas verkligen att de har rätt för nu vill jag FLYTTA! Vi har funderat lite på att flytta till lägenhet igen medan vi letar men det känns ju inte heller speciellt roligt!? Hur som helst vill jag inte bo ute i huset här längre, av olika anledningar!

Imorgon ska jag luncha med Malin och Jeanette, wohoo vad mysigt det ska bli. Vi har umgåtts ordentligt under terminerna i skolan men under sommarmånaderna knappt setts en endaste gång, SKAM på oss! Nu börjar skolan snart igen och innan dess måste vi självklart uppdateras... Ser fram emot skolan till 100% just nu och det är Unmderbart att få känna så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0