Kvällsglad!

Läser bok efter bok om barn tidiga läs- och skrivutveckling... otroligt spännande men intresset börjar sakna men säker svalna såhär på kvällen. Eller är det kanske programmet "familjen annorlunda" som lockar? Det är ett så roligt och knasigt program, jag förstår inte hur dom orkar?! Men jag vill också ha 10 undebara ungar som klättrar överallt, det verkar så mysigt. Det ska jag nog klara av. Dessutom kan jag precis allt allt allt om hur dom ska lära sig läsa och skriva =)
Man skulle haft en liten knodd som man kunde praktisera alla sina nya erfarenheter på, haha
Fast det får nog vänta lite...

Var på thomas medel/puls pass med Malin i eftermiddags. Jag blir så glad av hans låtar och rörelser, jag ler mig igenom hela timmen! Tror till och med att jag ler fortfarande...


Kommentarer
Postat av: malin

Jaa det var verkligen ett bli-glad-pass=) Lägg ner boken nu och titta på tv istället vetja! =)

2010-02-01 @ 21:36:16
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Åh vad ni är duktiga, måste fixa mitt träningskort igen snarast!

2010-02-01 @ 21:38:55
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0