MatTanten!

Idag har jag agerat mattant!!!
Kocken på en förskola jag jobbar lite extra var sjuk idag och jag fick förfrågan om att hoppa in.
Självklart! Har idag lagat lasange till 25 hungriga, härliga ungar och jag blev riktigt stolt över mig själv!
Storkök är inte enkelt faktiskt, i alla fall inte när man är van att laga för 2 :P Hur mycket äter egentligen barn?
Imorgon ska jag dock göra det jag är bra på, LEKA! mellan 9 och 17 med 110:-/timmen, behöver jag säga mer?



Mille har ätit upp dörrmattan idag, tänker inte lägga ut någon bild eftersom jag anser att det inte är någonting att se... Detta innebär ett STORT PROBLEM och jag är verkligen TVUNGEN att åka till IKEA och köpa en ny!!!! Och Danne är tvungen att följa med, tyvärr tyvärr, så synd för oss som måste tillbringa vår lediga eftermiddag på Ikea ;) Funderar på att köpa nya mattor till köket med, och en glasvas ifall måhända att jag kanske skulle kunna få lite blommor på Alla Hjärtans dag!? Jag menar, det kan ju faktiskt ske... Köper jag en vas så kan man ju nästan vara säker på att det kommer ske? Vem skulle inte fatta den vinken? I värsta fall får jag väl köpa blommor till Danne och placera i min nyinköpta vas, men är han smart köper han blommor till mig så att han kan få något annat. Kanske chokladpraliner och något verktyg med hjärtan på?

Det återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Tilda

Det var inte illa Elina.

Laga storkok är inte det lättaste.

Men jag visste väl att du skulle klara det

:)

Kram

2010-02-11 @ 11:28:48
URL: http://matildabjargrim.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad duktig du är Elina! Lasagnen såg ju jätte god ut:) Åh jag lider verkligen med dig som måste åka till IKEA ;) Hörde på radion idag att de har köttbulls meny för 16 kr nu.

2010-02-11 @ 20:53:24
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0