TrotsMille

Mille har kommit i absoluta trotsåldern! Trodde den skulle infinna sig lite senare men har nu insett, med hjälp av lite kunnit folk att han befinner sig i början av den och kommer stanna där ett tag till. Närmare 2 år faktiskt, GAAH?
Allt jag/vi någonsin lärt honom är som bortblåst, han är en riktig slyngel och gör som han vill, när han vill, ungefär. Ibland är det pest och pina men för det mesta Underbart =)

Idag har jag trotsat naturens lagar och ändå gjort lite övningar. Så länge det finns godis i närheten sköter sig Mille ändå ganska hyfsat!

Se men inte röra! När han tittar mig i ögonen säger jag "VARSÅGOD"


"STILLA" - När han suttit så några sekunder får han "VARSÅGOD"


"HOPP UPP" så står han så tills jag säger "GÅ NER"


Han är allt bra duktig ändå min lilla vovve, det ska nog bli ordning på han snart ;)
Just nu ligger han och sover sött i sin säng, som på beställning!


Kommentarer
Postat av: Big sis

Tycker han verkar superskarp den där vovven. Men "lilla vovven"? Mille måste ha krympt sedan sist jag såg honom.. Lägg av med dieten!

2010-02-24 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0