Underbara Vardag

Mille och jag har vaknat upp efter ännu en ensam natt... Danne har jobbat, som vanligt! Jag tror inte det är tillåtet att jobba så mycket som han gör? Såhär har de senaste dagarna sett ut:
Sön 15.00-02.00
Mån 11.00-22.30
Tis 04.00-14.00 +20.00 -->
Ons -12.00
Ikväll/inatt börjar han vid 03.00 och jobbar fram tills 24.00? Det är 21 timmar? Efter det skitpasset är han dock ledig och vi har bestämt oss för att ha myshelg =)
På fredag åker vi på roadtrip genom sverige med slutstation Motala. Vi ska hämta en bil som Danne impulsköpt (25.000 för ett vrak, men han har lovat att jag ska få åka cab hela sommaren, så det är ok). Ikväll ska vi planera våra stopp med omsorg och jag hoppas på en och annan loppis =)

Nånå.. Igår var Stefan och Erik här (Dannes pappa och bror) på semlefika. Årets första semla för mig och den var utsökt. När vi var och handlade på maxi igår plockade jag åt mig 2 kartonger med fördiga semlor, men ångrade mig ganska snabbt, man kan ju inte bjuda på köpesemlor???

Det kom ett glatt besked igår! Fick VG på senaste tentan, vilket innebär att jag kommer få VG i första kursen. Högsta betyg på min första högskolekurs!? Då får man skryta lite? Ska fira det med att åka förbi den nya loppisen vid gamla Mustaffas och inhandla något riktigt fint!

Nu ska jag fortsätta mitt eviga läsande om barns läs och skrivutveckling. På fredag är det Dugga och då måste man vara förberedd!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh vad mysigt med roadtrip!!!Å grattis till VG't :)

2010-02-03 @ 08:43:18
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: malin

Åhh semlor, mums! Vi måste se till att äta det snart ju! GUTT med en cab ju, jag ser fram emot ett (eller flera) provåk=)

2010-02-03 @ 11:20:35
URL: http://malintunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0