Jam and Brownie

Jamkvällen på söderport igår var jättemysig, Tack Roger och Jeanette! Tyvärr blev det inte mycket till Jammning men i goda vänners sällskap gick det bra ändå =) Danne smörade in sig hos diverse låtskrivare och musiker och kanske får dom en spelning där snart? Det vore ballt! Då ska jag stå längst fram och kanske slänger jag upp en och annan trosa? Vi får se, vi får se...



Idag har Danne tatuerat sig, AjAj. Pinuppan har fått sällskap av ett körsbär, ifall hon skulle bli hungrig, hon är ju så mager stackarn! Jag följde med för att kanske få en idé på hur min nästa ska se ut men jag blev mest avskräckt, blod är inte min bästa vän, och jag kan säga att det var mer än vanligt. Snygg blev den i alla fall!!

Ikväll blir det Mys med kycklingsallad och vitlöksbröd (vi ska äta det alltså). Tyckte även jag hörde ett svagt "mmm" när jag la fram förslaget om att titta på léts dance... men efter det är det läggdags för familjen Hamberg/Erlandsson/Miailovich. Imorgon ska vi gå upp vid klockan 6. Vi ska på veteranmarknad som öppnar vid sju och tydligen är det viktigt  "att vara där tidigt"? Klockan 11 ska vi vara tillbaka i Kalmar för då börjar skivmässa och där var det tydligen också "viktigt att vara tidig". Danne har lovat att göra en picknickkorg så jag får väl offra mig? Kanske hittar jag en och annan bildel jag kan bygga nåt käckt av? Eller kanske några skivor att fylla min samling med? Lisa Ekdahl står högt på listan eftersom även den kommit bort i nån flytt eller nåt?


Idag har jag bakat Brownies... Mumms Filibabba





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh gillar du också Lisa Ekdahl vad glad jag blir :) Orkar ni får ni gärna komma hit en sväng ikväll, ska umgås lite med sanga, jenny å kanske maria å daniel med diverse drycker, men med tanke på veteran marknaden orkar ni väl inte det :)

2010-01-29 @ 18:13:05
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: Jeanette igen

Vilken snygg bild på mig alltså! Ser ut som jag har världens absolut största arm hahaha

2010-01-29 @ 18:14:15
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: malin

Haha men jeanette man fattar att din arm inte är så tjock utan att det bara ser ut så... annars hade du nog sett jätterolig ut=) MUMS vad goda brownieserna (hur fasen stavas det?!) ser ut, ta meeed till pulkaåkningen på sön vetja=) Och förresten, vad hände med johanna och jonathan??

2010-01-29 @ 18:22:06
URL: http://malintunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0