Så var det dags...

att återigen ta upp det här med bloggandet!
För mig själv och för alla andra som naturligtvis är väldigt nyfikna och intresserade av vad mitt liv innehåller...
Det kommer inte bli någon timmesuppdatering med vad jag ätit osv. Meen kanske kanske kan jag lova en liten rad åtminstone en gånd om dagen...

Är i fullt sjå med att försöka få ihop alla HTML koder, det är inte lätt vill jag lova, har nu suttit i 2 timmar och är ännu inte nöjd! Hur får man t.ex bort den lila raden efter varje inlägg??
Till på köpet får jag en ostimulerad hund som snart käkar upp varenda sko i lägenheten, puh

Till sist vill jag bara tillägga att de nya köksgardinerna blev utomordentliga, Tack Mamma.
IKEA hyacinterna börjar slå ut också =)


Kommentarer
Postat av: Anna.E

Kul att du ska börja blogga igen;)

2010-01-26 @ 21:19:19
URL: http://annaedstrom.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack Anna!!!

Ska lämka din blog, tihi

2010-01-26 @ 21:30:13
Postat av: Anna.E

Du är länkad;)

2010-01-27 @ 09:18:32
URL: http://annaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0