Bönor, bönor, bönor

All by myself, dont wanna be, all by myself anymore...

Som ni nog alla redan vet vid det här lagret avskyr jag att vara ensam! Och denna helgen har Danne utsatt mig för någonting fruktansvärt! Han har åkt till Udevalla Fredag-Lördag-Söndag och lämnat mig åt alla flugor ute i Öbbestorp. Dessutom har han tagit med sig min finaste, dyraste tupperwareburk att ha sina smörgåsar i. Den burken vågar jag knappt använda själv eftersom den kostat mig cirka 300 svenska riksdaler. Får man vara elakare?

I de ensammaste av de ensamma stunder brukar jag övernatta hos min mor men hon är på Ölandet i husvagn. Pappa och Monica är i Halmstad på Alices cup så där kan jag inte heller bli ompysslad. Till råga på allt har jag 3 dagars jobb framför mig och har dessutom lovat att mata katten hos mor vilket innebär att jag helt enkelt får sitta här i min ensamhet om kvällarna?!?

Hon har ju en hund, tänker ni? Jo men eftersom jag har ett blödande hjärta och inte kan lämna Mille mer än max max max 5 timmar i sträck så måste han övernatta hos farmor Åsa Fredag-Lördag när jag finns till mitt förfogande åt bättre behövande...

Det finns en positiv grej med att Danne är borta, jag kan äta hur mycket bönor jag vill! Jag har precis ätit bruna bönor med fläsk och ikväll funderar jag på linssoppa, imorgon blir det nog chili con carne och kanske lite sojabönor som snacks efteråt.
HA HA HA vad jag ska vara dålig i magen när Danne kommer hem efter en riktigt rolig helg utan ett enda bekymmer i världen eller ånger över att jag fått vara ensam!

Kommentarer
Postat av: daniel

hehe, hoppas du åt riktigt mycket bönor!

2010-08-01 @ 19:28:42
Postat av: daniel

hehe, hoppas du åt riktigt mycket bönor!

2010-08-01 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0