Motivation till Motion

När vi flyttade in i huset funderade jag på om jag skulle sätta några jordgubbsplantor i landet. Det är ju så mysigt att gå och plocka lite när man vill. Jag insåg ganska snabbt att det var onödigt! Vi har nämligen 2 stora jordgubbsFÄLT i byn ;)



Jag har egentligen 2 olika motionsrundor som jag burkar gå/springa med Mille. Nu råkar det vara så att de här jordgubbsfälten ligger så att vilken runda man än tar lyckas man gå förbi ett av dom. Har kommit på att om jag går rundorna så att jordgubbsfältet kommer i slutet kan man stanna och smutta lite. Det är liksom värt att springa 7 svettiga km för några solvarma söta små gubbar! En otroligt bra motivation till Motion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0