Malin-min räddande ängel!

Efter att Danne bestämt att jag måste vara hemma med Mille eftersom han skulle hämta bil i växjö trodde jag att en ensam och sysslolös kväll väntade... Sur och bitter bestämde jag mig för att tröstköpa en påse godis till BARA MIG!

Men så kom räddningen! En trogen vän i svåra tider, MALIN! Hon var här på en blinkning med några riktiga tjejfilmer i högsta hugg. Jag valde Clueless och vi satt och gottade oss i 90-tals high school, popcorn och BARA MIN godispåse som jag med glädje bjöd med mig av =)


Där fick du allt mr. bilfreak som hellre sitter i en bil en hel ledig kristi himmelsfärdskväll än äter godis och kollar på rolig film med din flickvän.
(Men jag älskar dig trots dina oerhört korkade beslut)

Imorgon ska jag fortsätta målandet av utemöblerna, förhoppningsvis blir det sista rundan! Skönt

Kommentarer
Postat av: J

Clueless var min big time favourite när den kom. Såg den om och om igen, klädde mig precis som dem med tshirt med linne över och gick runt o sa "as if!" i tid och otid... Haha.. Pinsamt.

2010-05-14 @ 08:36:54
URL: http://candyink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0