Vad göra nu?

Idag var sista dagen på min praktik, sista dagen med mina underbara tvåor...
Det var med stor sorg i hjärtat som jag sa Hej då =(
Vad ska jag göra nu då? Jag har ju liksom vant mig vid att Malin kommer hit halv 8 och vi traskar bort mot skolan, att första lektionen startar med sång och sen almenackan. Rutinerna har liksom börjat falla på sin plats. Det kommer alltså inte bli någon morgonsång imorgon? Så sorgligt! Jag får väl ta och stämma upp i sång för mig själv?

"Good morning to you
Good morning to me
Good morning everybody
and how do you do?"
(Happy birthday melodin)

Jag överraskade mina barn med varsin glasspinne och en film sista timmen och det var verkligen uppskattat! MEN jag fick världens bästa överraskning tillbaka. En fin bok där alla barn hade skrivit och ritat till mig, dessutom satt det vid varje teckning en liten bild på varje barn! För att ni ska förstå hur fint detta var och är får ni se några exempel:













ÅH SÅ FIIIINT!


Kommentarer
Postat av: malin

Aaww så fint=) Vi har verkligen haft tur elina! ses imorn, puss=)

2010-05-18 @ 22:34:38
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Fia

Åååh vilka goa barn! "jag tycker du passar i svart och vitt" Haha så himla bra! "jag kommer sakna dig" och "världens bästa fröken" Så underbart Elina!!!

Pusshej!

2010-05-25 @ 13:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0