Barnvagnen

Kom idag på att jag har glömt att berätta att barnvagnen är beställd!!!
Det blev Emmaljunga City Cross Limited Edition Golden Check. Flaschigt värre! =)
De hade efter mycket om och men lyckats beställa in ETT exemplar av denna underbara vagn till babyproffsen och den blev VÅR.
Den kommer in i november och då ska vi få komma och titta på den, gillar jag den inte har vi ångerrätt men HALLÅ? Vem kan ångra något som ser ut såhär?
http://www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Limited_edition/Golden_Check-1285.html

Vagnen glider in perfekt brevid Milles bur i Volvon och jag längtar som en tok efter att få provköra. Trodde aldrig jag kunde bli såhär besatt av en barnvagn? Vad töntig jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0