Jippi

Nu har vi fått en lägenhet!
En hyrestrea i oxhagen.
Hade ju egentligen tänkt köpa men det kommer ju aldrig ut någon vi vill ha till ett passande pris? Eftersom jag MÅSTE flytta innan bebis kommer så har vi sagt att vi flyttar till denna och så får vi se om det dyker upp någon bostadsrätt så småningom, eller också bor vi kvar... Jag gillar ju att flytta så jag hoppas självklart att vi hittar någon att köpa snart =)

Så länge duger denna alldeles utmärkt!
1 februari flyttar vi in och jag sitter och funderar på hur jag ska möblera? tihi


Kommentarer
Postat av: malin

Åhh grattis!! Tillbaka till oxhagen igen alltså=)

2010-11-29 @ 18:49:17
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Emelie Håkansson

Grattis till lägenheten!! Ser ut som en bra planlösning ju!! Vi ses på fredag, längtar!! Kramis

2010-11-30 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0