Mörkt ute, ljust inne

Ute är det mörkt och kallt och här inne sitter jag, totalt slut efter första dagen på praktiken och funderar på att bädda ner mig tidigt! Men så tittar jag upp på och inser att klockan inte ens har hunnit slå 18.00? Det är inte lätt det här med läggdags när det blir mörkt såhär tidigt. Det var mörkt när jag åkte hemifrån imorse och mörkt när jag kom hem... Bara att börja vänja sig!

Denna dagen har varit alldeles fantastisk och jag är helt säker på att den här praktikperioden kommer bli snäppet bättre än den förra och då var den ändå bra. Jag trivs bra med mina fyror. De har lyckats lära sig det här med att "när fröken talar är man tyst" vilket tvårorna förra terminen hade allt annat än förståelse för. Min handledare är en man i 30-årsåldern och jag tror vi kommer trivas riktigt bra ihop!

Ska nog sätta mig med en kopp te och lite levande ljus och planera morgondagens lektion.

Kommentarer
Postat av: Fia

Va roligt! :) Hoppas det går bra dem här veckorna <3

2010-11-08 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0