Namnförslag


Jag har en liten gravidbok som jag fyller i varje vecka, MVC-besök, rörelser m.m.
Igår kom jag fram till kapitlet "namn" och kom på att ni inte har fått se några namn som vi funderar på...
Vi har funderat länge länge jag och Danne vilket har lett till en hel lista med namn som vi både gillar. Jag har många fler namn som jag gillar och Danne likaså men dessa har vi lyckats komma överens om! Men VARFÖR är det så mycket svårare att hitta pojknamn man tycker om?
Här nedan följer dom utan inbördes ordning och eftersom ni ännu inte vet könet får ni både flick- och pojknamn:

Pojknamn: Wilde, Alfred(heter morfar), Agust, Isak, Albert, Wilmer, Olle, Helmer

Flicknamn:Alma, Stina, Saga, Ella, Ester, Wilda, Edith(Dannes gammelfarmor), Junia, Hilda(mitt andranamn), Meja, Thea, Alva

Nå vad tycker ni? Har ni några andra föslag? Det är alltid kul att höra, en del namn har man liksom aldrig tänkt på.

Kommentarer
Postat av: sofie

Alfred är ju fruktansvärt fint och lite häftigt att din morfar heter det :)

2010-11-06 @ 16:10:39
Postat av: Emma Svensson

Wilde om det blir en pojk

Meja om det är en flicka:)

2010-11-12 @ 10:32:27
Postat av: Stina Johansson

Stina tycker jag såklart:) hihi

2010-11-25 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0