10 saker att vara lycklig över...

Kära dagbok
Idag är jag glad! Av lite olika anledningar faktiskt...
Som den systematiska och ordningsamma människa jag är ska jag här noggrant numrera varför i punktform:

1. Har hängt i skolan idag och upptäckt att det rullar på i lagom takt och att jag nog kommer klara av den här terminen minst lika bra som de andra

2. Att plugga är bland det bästa som finns! Man lär sig massor med nya, trevliga och spännande saker, Man träffar massor med nya trevliga och spännande människor, man får lite lagom mycket pengar och har dessutom ALL TID I VÄRLDEN över till annat. 

3. Något alldeles fantastisk är på gång att hända och jag längtar som en tok efter att få berätta för er!

4. Träningen har börjat ta fart på allvar igen. I förrgår var jag på aerobics, igår blev det promenad och sedan CORE/BOSU och idag mitt favorit medelpass med Jenny PH.

5. Kärleken sprudlar som aldrig förr och detta trots att höstern närmar sig med stormsteg eller är det kanske just på grund av hösten som den gör det?

6. Jag har tagit det stora beslutet att sälja mitt finaste sminkbord vilket är en befrielse svår för utomstående att förstå. Men nu har jag både plats och pengar till annat!

7. Ikväll kommer syster yster hem från GBG efter att en hel sommar lyst med sin frånvaro, Fy skäms! Det innebär quality time tillsammans med familj och släkt hela helgen!!!!

8. Har bara 2 kapitel kvar på boken vi ska ha dugga(test) på på mån. Det innebär pluggfri helg, wohoo

9. Mille ska få dränering och stygn bortplockade imorgon. Skönt för honom - Skönt för mig!

10. Imorgon blir det dessutom bowling med några från studiegruppen mfl. Har man tur kanske de inte är främmande för en och annan godsak?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var ju inte med, är kanske inte så bra ;) längtar så man kan kommentera om lite roligare saker!

2010-09-02 @ 19:37:25
Postat av: daniel

Livet leker gumman! :)

2010-09-03 @ 13:35:25
Postat av: Sophia677

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-05-07 @ 11:01:23
URL: http://sophia677.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0