Dan före avresedan

Idag har jag varit otroligt duktig och avklarat en hel del projekt som legat och väntat...

1. Tecknat gravidförsäkring, nödvändigt eller ej men det lugnar mitt lilla modershjärta!
2. Bestämt tid med ansvarig rektor för min utbildning, tillsammans ska vi lägga upp min fortsatta studietid
3. Bokat info-möte på försäkringskassan
4. Dagens Föreläsning och Grupparbetet blev avklarat
5. Ätit mummsig macka på kullzenska med Malin och Marika! Mums Mums
6. Gjort Torsdagens Dugga (test) så jag slipper tänka på den på resan
7. Fikat på bulle och en kopp thé med Tilda, ännu mer MUMS!
8. Hjälpt Tilda att flytta ut sina sista grejer från lägenheten

En fullspäckad dag, precis så som jag vill ha det! Om cirkus en kvart kommer Danne Panne hem och vi ska avnjuta pasta med skinksås som just nu står och puttrar på spisen. Sen ska vi packa det sista FÖR...

IMORGON DRAR VI TILL VARMARE BREDDGRADER OCH EN VECKAS FULLKOMLIG AVKOPPLING!
TJINGELING


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hoppas ni får en underbar resa :)

2010-09-28 @ 20:34:54
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0