Hmm... HAHA (vad menas med vits ord??)

Hus skulle viljas hyras av far och sån

Sökresultatet  |  Nästa »
Önskas hyra av Benny Pettersson. Insänd 21 september 23:22. Ta bort, ändra, förnya din annons.

Max hyra: - Min antal rum: 3 Min boyta: -
Typ: Lägenheter, Önskas hyra

Hej.

Jag och min sån önskar hyra ett hus runt kalmar/ ölands området.
(åretrunt boende)
På öland så bör det hälst vara runt färjestads området pga att min sån studerar inne i kalmar.

Boytan önskas vara på 3rum och kök,
Får hjärna vara garage till huset,
Helst med ved värme.

Både jag och min sån är välldigt skötsamma (vits ord går att få av nuvarande hyresväd)

MVH: Benny Pettersson
Och tack på förhand

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara att han har en sån är ju kul, lite ospecifierat. Kanske ett oofficiellt förhållande och han kan/vill inte säga vad/vem han bor ihop med?

Vits ord från nuvarande hyresvärd. Måste ju va en rolig rackare det där ;)

2010-09-22 @ 16:35:13
URL: http://candyinktattoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0