Med hus!

Igår, några påskifter och handlslag senare, runt klockan 14.00 blev vi med hus. Vilken knasig och härlig känsla!? Denna dagen har vi gått och längtat efter sedan september då vi vann budgivningen och nu är den över? Vi har en spännande men tidskrävande tid framför oss.

Efter bankmötet igår firade vi vårt lilla köp med lunchbuffé på Ming Palace. Sedan invigde Danne vårt nya garage med att byta hjullager på Volvon, haha. Kanske låter som en tråkig invigning men jag vet att han var eld och lågor över att äntligen få slå upp portarna till det där stället jag knappt kommer sätta foten i om jag får gissa vilt!

Ja här är det och kommer fortsätta vara full rulle Day and Night vill jag lova! Njae, men på dagarna och sena kvällar i alla fall! Nu vankas jul och nyår med sedan sätter renoveringen igång.
Vecka 1 kommer rörmokare och elektriker samt sovrummet ska renoveras
Vecka 2 ska badrummet totalrenoveras
Sedan följer lite smått och gott med oplanerad ordning innan köket står på tur i Mars någon gång!



Som ni säkert förstår kommer uppdateringen här att ske allt mer sällan. Men när det väl gör det kanske det kommer bilder på vårt nya badrum, sovrum etc....
Håll till Godo och GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0