Uppdatering

Nu är vi i full gång med renoveringen. Pappa och Danne har kämpat som oxar med att tömma badrummet på diverse badkar, handfat, kakel och annat skrot! Själv har jag ägnat mig åt lite "finare" arbete - Spackla och måla i den blivande Garderoben! kanske låter lustigt att börja med att renovera den men spackla lite småhål och måla är liksom det enda jag är Haj på. Känner inte för att flytspackla eller tapetsera sovrummet själv så därför gör jag sådant jag vet att jag klarar av. Idag ska vi i alla fall ta itu med sovrummet!!

BTW så har min käre mor och syster adopterat Alma. Hon har varit där 2 em/kvällar i rad och det lär bli fler... Vi provade att ha henne med i huset men då fick vi Nada och verkligen Inget gjort.

Ett rum är klart! Lilla toaletten nere har med enkla medel fått ett trevligare utseende... ska ta en bild idag så ni får se!

FÖRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0