När ska jag hinna vara gravid?

Jag känner mig osocial! Den här veckan har jag bara hunnit fika en gång, hittills? Flytten tar upp nästan all tid, jag förstår verkligen inte hur vi har lyckats samla på oss så mycket saker? Ändå är jag en sådan människa som inte har svårt för att slänga saker jag inte använder.
All övrig tid går till skolarbete. Har börjat skriva på min slutuppgift för den här delkursen men kommer ingen vart. Jag prioriterar lägenheten just nu =) Har funderat på när jag ska hinna med att vara höggravid? Det kommer nog...

Igår var jag med Dannes mamma och hennes kompis på Ikea (IGEN). Införskaffade en paxgarderob som ska kläs in i tyg... Ännu ett projekt att fullfölja :P Hittade även en bänkskiva på fyndet som tillsammans med några gamla ben blev ett perfekt skrivbord! Ihopskruvat och Instuvat i klädkammaren och jag är mer än nöjd =) Tyvärr ligger kameran längst ner i någon bananlåda så detta får ni se en annan gång


Ett litet tips: Filmjölk med kiwibitar i är fantastiskt gott!

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att det gick å få ihop" bordet",:)

Du prioriterar rätt saker vännen , annars får man komma hem å ta en fika hos er , (samtidigt som jag vet att det kanske inte e kul att sitta i stöket) Kramar från en ledig Therese

2011-02-03 @ 09:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0