Ordning och reda!

Nu har jag tvättat, strukit, vikt och lagt in alla bebiskläder och HERREGUD vad mycket vi har!! Det är ärvt, köpt på tradera, köpt av kompisar, nyköpt etc. Allt är sorterat i storlek och jag blir nästan rädd av mitt behov av ordning och reda. Varenda liten strumpa har sin egen plats...

Idag ska jag fortsätta sorterandet av mina 87 par skor. De ska ligga i lådor eftersom jag insett att jag inte kommer kunna ha dem framme. Sedan instuvade på hyllan i klädkammaren, sorterade efter färg och form. Har börjat lite smått och lyckats fylla en hel kartong med "svarta högklackade". Nu går jag vidare på de röda ;)

Köpte förresten ett nytt matsalsbord igår på EM. Det kommer om en vecka hemlevererat till dörren och jag längtar som en tok!


PS: Skåpen jag försökte sälja till er läsare igår las ut på blocket för 5 min sen och jag har redan fått 2 samtal... Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0