Godmorgon

Nu har jag varit vaken 2,5 timme. Sen klockan 04.00 cirka. Jag har så svårt att sova! Danne åkte till jobbet vid halv 6 och efter det har jag hunnit äta frukost, gå ut med Mille och betala räkningar... Just nu sitter jag och väntar på att skatteverkets hemsida ska öppna (07.00) så jag kan få se min deklaration! Kan väl knappast ha sån tur att jag får tillbaka över 10 000 som förra året? Idag står dammsugning på listan i övrigt tänkte jag nog bara föda barn faktiskt :P

Igår vallades jag ordentligt! Matilda underhöll mig på förmiddagen med hansa city, men jag fick tyvärr säga upp umgänget ett tag för att inta soffläge, tröttheten var STOOOR! På eftermiddagen åkte Danne och jag in till stan och kollade på smycken! Jag ska välja (i samråd med honom) ett smycke jag vill ha i födelsedagspresent. Hittade en fantastisk ring från Astrid & Agnes och en annan från opera & Co som jag väljer mellan. Måste dock vänta tills bebis kommer eftersom mina korvfingrar kräver några storlekar större just nu... Därefter tog vi en mysig fika på Kullzenska! Lyckades på kvällen gå på en 30 minuters promenad också vilket tyvärr inte ledde till något barnafödande. Men ikväll ska vallningen fortsätta och då hoppas jag på resultat =)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: daniel

Det var en fin eftermiddag:)

2011-03-23 @ 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0