Tooooosda

Fortsätter med skrivande av hemtentan
Idag SKA jag bli klar! Så det så

Pratade alldeles nyss med min morgonpigga sambo (som gick upp vid 5 som vanligt). Han tyckte vi skulle göra någonting mysigt i eftermiddag "Vi får inte glömma bort att göra sådana saker med". Mycket klokt resonemang tycker jag! Jag funderar på om vi ska försöka oss på en bio, för det lär ju inte bli någon på länge! Men som vanligt går det ingen film man vill se... Tråkigt! MEN jag vet en film Danne vill se! Kanske ska man vara så storsint att man bokar biljetter och inte talar om vilken det är vi ska se?

Kommentarer
Postat av: Therese

Fantastisk ide ! Njut varje minut ni kan av varandra! :) ha en underbar em kväll! Och pussa på varann lite extra !

Stoooor kram

2011-03-10 @ 10:29:36
Postat av: Daniel

ÅSA-NISSE!

2011-03-11 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0