Emmaboda

Idag har Alma och jag haft en heldag med Emelie och Vile, Anna och Stella. Vi tog tåget till Emmaboda shoppade barnkläder på Family NO 1 och lunchade på hotell Amigo. Fantastiskt trevligt som vanligt =) Tågresan gick prima ballerina och vi är lyckligt lottade alla 3 som har fått så nöjda och snälla barn...

Imon ska Alma på undervattensfotografering. Ska bli jättespännande att se hur det fungerar och om min lilla linslus kan smila lika bra under vattnet som ovanför? 

Tapeter till vårt sovrum och matrummet är nu valt. Är ju såklart inte samma sak att se en liten remsa såhär på datorn men för att ni ska få vara lite delaktiga i hur tankarna cirkulerar här hemma vill jag dela med mig av mitt(vårt) senaste beslut.

SOVRUM - fondvägg


MATRUM - Alla väggar (eventuellt med träpanel)


Ungefär såhär fast i kulören ovan.


Kommentarer
Postat av: malin

Åhh superfina tapeter ju! Min mamma har också en fågeltapeter fast inte en likadan, älskar den=) Kul att du kör på lite färg och mönster och inte bara enfärgat tycker jag!

2011-11-30 @ 21:43:35
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Så fina tapeter ni valt ut, älskar den med fåglarna!

2012-01-11 @ 18:05:00
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0