Fina fina vänner!

Vilka fina vänner jag har! Hur hade livet varit utan dom? Helgen hade i alla fall varit väldigt mycket mindre händelserik =)

I fredags var Anna och Johanna här på ost- och vinkväll utan barn och utan män. Danne och Alma blev ivägskickade till svärfar så att vi kunde prata ostört! En himla trevlig kväll med en massa goda tilltugg och Gott vin!

Igår hade vi finbesök av Stina och nicke. Det blev tacos- och spelkväll med Pratmakarna och Absolut Överens. Trots att Stina och jag är vänner sen Long Way Ago blev det storförlust för oss :P Alma låg och snusade i sin säng hela kvällen!

Idag är det dock Almas stora dag. Vi ska till Simhallen med familjen Lindblom och Mårtensson/Guzman. Alma som älskar att bada ska få visa pappa vad hon lärt sig på babysimmet och pappa ska få prova på hur intensivt det är att göra iordning sig själv och Alma samtidigt, Inte jätteenkelt faktiskt! Ikväll ska vi ha vår veckoplanering som börjar bli tradition. Allt för att stilla en stressad småbarnsfamiljs sinne! Då går vi igenom kommande vecka och planerar mat, handling och annat smått och gott. Ett bra tips om ni känner er ostrukturerade. (Vill bara tillägga att jag har ett sjukligt behov av att ha koll och ordning på mitt liv in i minsta detalj)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0