Pigtittare

Längtar så tills jag får göra iordning Almas rum.
Hittade världens sötaste mini-pigtittare på kupans gårdsförsäljning. 15 spänn gav jag för den! 

Den kommer få en fin plats brevid den söta gunghästen pappa byggt och jag äntligen fått färdigmålad...
Men jag väntar ett tag till och hoppas att jag slipper göra iordning rummet i lägenheten utan i vårt hus istället (som än så länge inte finns)

Helgen har varit hektisk som vanligt och veckan kommer rulla på i en hast. Imorgon ska Alma på 6-månaders fotografering hos Ateljé Wallander och på kvällen blir det Tupperwareparty. Tisdag är det babysim och på Onsdag blir det gympa på fm och sedan läkarbesök på BVC. På Torsdag åker Alma, jag och lillasyster/moster Alice till storasyster/moster Lisa i Göteborg. Där ska det umgås och spenderas pengar medan Danne passar på att ställa till med grabbfest i lägenheten! Nästa vecka fyller han 25 Bast och det måste ju faktiskt firas?

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilket fynd! Sån hade jag på mitt rum. :)

Du glömde skriva att Alma och du ska faktiskt träffa mig också :P Ska bli skoj!

Kram

2011-09-25 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0