Sakta men säkert...

går renoveringen framåt...

Den har bakåtsträvat en aning i och med avloppsbytet i badrummet men nu är vi tillbaka där vi hade tänkt börja. Danne, hans far och min far har gjort ett hiskeligt jobb och med hjälp av rörmokaren kan man nu ana att det ska bli ett badrum? Dessutom är golvet i Almas rum igenlagt och på Lördag kommer svärfar och slår igen väggen till kontoret. Då är det bara det roliga kvar ;)


Sovrummet och lilla badrummet är färdigt! HELT FÄRDIGT med lister och hela skiten! För en sak har jag lärt mig... När man tror att ett rum är färdigt är det alltid någon liten list som saknas! Men icke i dessa 2 rum. Har även köpt golv till hela övervåningen så det alltid finns något att göra när man är i huset.

Fondtapeten i sovrummet blev super! Har tyvärr ingen bild när golv och lister är på plats men det kommer... jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0