HJÄLP! Min mage sprängs...

Det beror inte bara på att det imorgon redan är vecka 26 i graviditeten, Nej, hela helgen har inneburit mat mat mat i stora lass!

I fredags var vi hembjudna till Emelie och Ola i deras fantastiska hus. Det bjöds på tacospaj, sallad, vit chokladmousse med bär, godis, ostkrokar och en massa coca cola för min del.

Igår åkte vi till Ljungby för att fira Dannes mormor. Där vankades det både smörgåstårta och gräddtårta och på kvällen var vi ute och åt. Jag slog på stort med oxfilé på planka och sen hade jag magknip hela vägen hem.

Idag har vi varit hos morfar. Började med att fika på lussebullar och pepparkakor för att sedan hugga in på mammas köttfärslimpa. Jag okynnesåt tills jag nästan sprack och ändå lyckades jag klämma i mig ett wienerbröd till eftermiddagskaffet. Nu sitter jag här med mat ända uppe i strupen och mår allmänt illa. Den där viktkurvan som jag lyckats följa så duktigt lär vara förbisprungen för längesen!? Får väl se vad barnmorskan säger på Tisdag?

Här är ett litet foto på min mage efter helgens övergödning


Kommentarer
Postat av: daniel

Det är en riktigt fin mage!

2010-12-06 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0