En gullig liten historia

Igår fick jag ett mejl:

Hej!
Du vann en av mina aktioner på tradera när jag sålde en babyfilt, rosa-randig på ena sidan och prickig på den andra.
Min dotter har haft den, men inte alls mycket använd, därför trodde jag att den bara var onödig. Kändes lika bra att någon annan fick njuta av den.

Nu är det så att hon är helt ifrån sig, ledsen och saknar sin filt otroligt mycket. Har sagt att vi kan köpa en annan men det är den hon vill ha...:(

Jag undrar nu, och ber dig, om att få köpa tillbaka den. Ge mig ett pris, är desperat och den finns inte kvar att köpa i affären...

Snälla, hör av dig. Hoppas detta går att lösa då min 2-åring är helt ifrån sig...

Såhär svarade jag:

Hej!
Filten är fantastiskt fin och har verkligen kommit till användning hemma hos oss.
Men eftersom jag själv är mamma skär det i hjärtat när jag förstår din och framförallt din dotters frustration!
Självklart får du köpa tillbaka filten men jag har inte en aning om vad jag köpte filten för!?
Sätt in 300:- på mitt konto så tvättar jag filten och skickar den så fort den torkat!!!
Vad har du för adress?
 
Hoppas din dotter blir glad =)
Mvh/Elina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0