Radhusbiff och genusforskning

Är trött efter en dag på stan med 4 vackra flickor och deras bebisar. Alma och jag drog iväg kl 09.00 hemifrån och kom hem 17.00, inte konstigt man är slut? Vi har precis intagit kvällmaten, Radhusbiff (a.ca. Falukorv) med lök och tomatfräs och couscous = VAF (Very advanced food)

Alma sover, Danne diskar och här sitter jag med tre texter om genusforskning som ska läsas, granskas och kritiseras. Jag gör det av rent nöje. Min syster redigerar texterna och om jag är duktig och kritiserar mycket får jag en biobiljett, wihooo! Att verka smart är en av mina starkaste sidor så detta ska nog gå vägen ;) Sedan kan jag sitta i biosalongen och småfnittra åt att dem gick på det medan jag kastar popcorn på de som sitter bakom och lägger upp mina svettiga fötter på stolen framför! Eller också erkänner jag bara att jag faktiskt tycker det är intressant och gärna skulle läsa några texter till! (Men inte utan en till biobiljett förstås...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0