Dax att inreda igen, tjiho

Sitter och funderar lite på hur den nya lägenheten skall inredas!?
Jag har ju dille för gammal/lantlig stil och gärna vitt, men det känns inte lika rätt i lägenheten som i vårt gamla torp. Sovrummet och köket får bli lantligt eftersom jag redan har en massa möbler som måste få plats. Har inte råd att köpa allt nytt! Men jag tror nog att vardagsrummet ska få en modern toutch!? Vad tror ni om det? Eller blanda hejvilt gammalt och nytt kanske är ändå roligare?

Det som måste få plats i vårt nya vardagsrum är vår svarta soffa, vitt matbord, vit tv-bänk, vitt tv-bord och 2 vita vitrinskåp!? Utgångspunkten är ju relativt trist... Funderar på att fortsätta på tema svart-vit och slänga in lite gråa mattor. Någon accent färg på det vore ju inte fel, har ni några förslag? Mörkt rött eller mörkt grönt kanske skulle vara läckert? Här är några inspirationsbilder som jag tycker få ge lite exempel på vad som rör sig i mitt huvud!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så bra smak :) !

2010-12-30 @ 21:09:33
Postat av: Rebecca Johansson - Kusin! :P

Oh, jag måste faktiskt säga att den första bilden med det gröna inslaget va helt perfekt enligt mig. :P

Men sen är ju jag superglad för grönt med så det kanske har lite med det att göra. Annars tyckte jag att lite rött i det hela hade varit nice. :)

Ha ett underbart Nyår nu och ta vara på er. :)

Kram!

2010-12-30 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0