Jul, Jul, Strålande Jul

Idag fick jag min julklapp av Danne!
I år(förra året) bestämde vi att vi inte skulle köpa några julklappar till varann utan istället åka på spa. Vi hade dock en paketkalender med något litet för varje dag. Det blir dyrt vill jag lova! I alla fall så fick jag, i lucka 24, ett sött litet kort där det stog att jag skulle få följa med och välja ut en ny 10-årsdagbok eftersom Mille åt upp den förra. Oturligt nog har det där helt glömts bort i all vårlängtan. Man vill liksom helst komma bort ifrån allt julstök... Det känns nu lite sent att börja skriva i en 10-årsdagbok i Mars och som tur är fick jag någonting annat, Något mycket bättre!



En äkta Kockums emaljhink! Kanske inte ser så märkvärdigt ut men förstår ni vad dessa säljs för på Auktioner? Jag vet... Dessutom är det storlek large, 30 cm, och dom är faktiskt svåra att få tag ì.
Tack Tack och åter Tack Älskade pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Elina, du är så söt :) du å dina grejer :)

2010-03-11 @ 17:59:31
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: Tilda

Det var inte illa pinkat utav en sån som daniel :)

2010-03-11 @ 22:15:17
URL: http://matildabjargrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0