Göteborg

Har spenderat en alldeles fantastisk helg i Göteborg med nära och kära. Vi åt massa god mat, sov kungligt på hotell, strosade runt och slösade pengar på stan m.m. Hann även med en lite fika med Fia och Erik som numera är göteborgare på heltid!

Idag ska jag på lägenhetsvisning på getingen. Hoppas på att vi fattar tycke för varandra och att inflyttning kan ske ganska snart för nu är det faktiskt inte speciellt lång tid kvar till Mars!? och att flytta med ett spädbarn över axeln är inget jag direkt ser fram emot? (jag ser fram emot att vara alldeles lagom höggravid så att jag inte får bära men att jag kan springa efter och peka på vart allt ska stå... tihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0