Full fart

Vilken härlig dag det har varit!
Danne och jag tog en lååång sovmorgon och låg kvar i sängen till klockan var nästan 9.00 (det är extremt länge för att vara oss). Småpulade lite här hemma och sedan åt vi en god frukost med smarriga mackor och en kopp te. Efter det gick vi på långpromenad med Mille i vinterjacka, mössa och halsduk. Man kunde Nästan höra hur det knarrade av snö under fötterna. Diskuterade hur mysigt det är med lite kyla när man får bulsa på sig en massa kläder och vara sådär mysigt rosig om kinderna...

Lämnade Mille hemma och åkte in till simhallen för 45 minuters motionssimmning, allt tipp topp förutom att jag inte kan belöna mig med ett bubbelbad efteråt längre =( Men jag fick belöning ändå i form av Pizza på Milano, Mumms! Hälsade sedan på hos Tilda på potatisboden och köpte världens finaste höstkrans till dörren och prydnadspumpor i härliga färger! Finifini

När vi kom hem fixade jag iordning en hejdundrandes fika med brownies, grädde och physalis... Vid 16.00 knackade pappa och Monika på med födelsedagspresenter åt Danne och vi hade en trevlig eftermiddagsfika tillsammans! Efter mycket samtal om barnvagnar, ultraljud och lägenheter kom vi fram till att vi borde köpa en trehjuling, ta reda på könet och köpa oss en lägenhet istället för att hyra (Det är bra med förståndiga vuxna ibland).

Ikväll repar Danne och Super-nanny Elina ska iväg och vara barnvakt åt tre söta små pojkar mellan 21.00-02.00. Imorgon kommer det ännu mer släkt och vänner på fika och så ska vi hinna med en lägenhetsvisning också!
FULL FART

Kommentarer
Postat av: daniel

Full fart... I love it!

2010-10-15 @ 22:36:09
Postat av: Matilda

Vilken härlig dag! :) och en liten titt inne hos mig, alltid lika uppskattat med er på besök! Lägenhetsvisning?! Den på unionsgatan eller? :)

2010-10-16 @ 09:28:53
Postat av: Fia

Underbart :) Full fart!

2010-10-18 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0