Pallens nya plats (och diverse andra ommöbleringar)

Idag har jag fixat och donat lite hemma.
Den nya pallen skulle ju placeras och det innebar även en del andra omplaceringar...
Med andra ord har en liten men nödvändig ommöblering skett

Min underbara pall fick stå i matsalen. Hittade även en krokhängare som jag köpte i somras men som ännu inte kommit upp. Hjärtanen och kannan är även det sådant som skamligt nog legat längst in i någon låda...


Detta innebar att te/vinbordet blev tvunget att förflyttas och då passade jag på att byta ut lite dekoration.


Sedan vände jag på köksbordet. Är dock osäker på om det blev bättre?


Den gamla karmstolen som jag hittade i källaren när vi bodde i Gräsgärde, flyttades in till sovrummet från trapphallen. (Hoppas bara på att fällen får ligga kvar för Mille)


Här stod förut karmstolen tillsammans med bordet. De två små stolarna har min pappas farfar snickrat för många hundrades år sedan. Det blev en rosa dröm med några piffiga kuddar =)


Till sist lyckades jag ÄÄÄÄNTLIGEN få upp min lilla "kökshandukshängare" som jag köpte på Retrå för länge sen och målade om i somras. Ska fixa ett fint tyg till den snart men så länge fungerar det såhär... (PS: Den lilla kaffekvarnen har jag hittat hos mamma på vinden)


Kommentarer
Postat av: Fröken Evaldsson

Fint Elina :)

2010-10-28 @ 21:25:40
URL: http://evaldsson.blogg.se/
Postat av: Petterponken :)

Fy va najs ni har det! Glid i Frid!

2010-10-28 @ 21:59:00
URL: http://www.petterberg.com
Postat av: jonna

vicken fin pall!

2010-10-28 @ 22:01:02
Postat av: Elina

TACK ska ni ha =)

2010-10-28 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0