Home Sweet Home

Min kropp befinner sig i chock efter att ha spenderat en vecka i över 30 grader. En kväll vid 20.00 hade vi faktikst härliga 33 grader så då kan ni ju tänka er hur varmt det var på dagen!? På ett sätt hade jag önskat att vi kunnat stanna en vecka till, vi hade det så underbart! Bara Danne och jag och en massa sol, bad och god mat. Samtidigt måste jag säga att det är skönt att komma hem. Skönt att hämta Mille, äta hemlagad mat och kunna välja bland ALLA kläder i garderoben! Jag har inte orkat lägga in bilderna från resan än men jag lovar att det inom en snar framtid kommer komma några härliga snuttar från vår vecka.

Magen har också mått bra under resan och egentligen inte varit något problem alls mer än att jag inte känt mig sådär tipp topp i bikini... Men vad gör det liksom? Jag befinner mig just nu i vecka 16 och såhär står det på minbebis.com

Bebisen är 10,5 till 11,5 cm lång och väger omkring 80 g. Navelsträngen börjar flyttas längre ner på bebisens mage. Bebisen sparkar och rör sig ständigt vaken tid. Många kvinnor känner den sparka första gången mellan vecka 16 och 20.

Ibland känns det faktiskt lite som att det rör sig där inne. Några gånger under resan kittlade det till i magen på ett konstigt men härligt sätt. Om det är bebis vet jag faktiskt inte, jag vet ju inte riktigt hur det "ska" kännas? Någon riktig spark kan jag däremot inte stoltsera med men jag hoppas innerligt på att den kommer snart! tihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0