Vecka 15

Igår gick jag in i vecka 15. Om 5 veckor är det alltså bara halva tiden kvar=) Såhär står det på minbebis.com, COOLT!

Din bebis är lika stor som ett äpple. Vikten har fördubblats sedan förra veckan, nu väger bebisen 50 g och är 9 till 10 cm mellan stjärt och huvud. Bebisen samlar på sig kalcium och skelettet blir hårdare och hårdare. Bebisen kan suga på tummen och är i princip färdigformad. Blodsystem, hjärta, ögon, öron, armar och ben finns nu klara i miniformat inför framtiden

Jag har så svårt för att hålla mig borta från alla fina bebisprylar. I veckan köpte jag faktiskt en barnstol som inte kommer användas på läänge men jag kunde inte låta bli?

(Skulle vilja länka till bloggen där jag köpte den men jag är så rädd att någon av er hinner före mig, haha)

Ibland har jag även svårt för att hålla mig borta från saker till mig själv... Blev sminkad av makeupstore i fredags Äntligen! Fick ett presentkort av Far i födelsedagspresent men först nu är det använt. Köpte även en concealer och foundation som gör min hy fin som på en proslinsdocka, Titta:


Kommentarer
Postat av: Fröken Evaldsson

Sedär så tjusigt det blev! :)

Är så glad att du köpte stolen av mig, och att den snart kommer komma till användning!



Kram Fröken Evaldsson

2010-09-26 @ 18:09:16
URL: http://evaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0