19 Mars

Jag har ork och motivation till en massa saker samtidigt har jag inte ork till någonting!
Jag kan flytta möbler hela dagarna men jag orkar inte ta fram kameran, fota och lägga ut bilder på vår boning.
Förstår att ni är otroligt nyfikna men HÅLL UT!

Idag har jag och bebis bestämt att den 19 Mars är ett bra födelsedagsdatum. Jag tror till och med att vi bokat in den dagen... Skolan slutar den 14 Mars och det hade ju varit skönt att få några dagar till godo innan förlossningen. Samtidigt är inte 20 Mars det ultimata OCH gå över tiden vill man ju inte... 19 får det bli, CHECK!

Har köpt mina sista mammaplagg nu, ett par svarta tihgts och ett linne. Nästa gång jag köper kläder ska de vara inköpta i en vanlig affär, på den vanliga avdelningen och storleken ska vara i en hederlig 38! Så det så...

Jag har kommit på att mitt craving är MJÖLK! Innan drack jag aldrig mjölk och vi köpte cirka 2 liter/veckan. För ett tag sen frågade jag Danne varför vi helt plötsligt var tvugna att gå och köpa mjölk varannan dag? Han menade på att han nästan aldrig drack mjölk och det var då jag kom på det, HERREGUD, jag dricker ju en liter om dagen! Nu går det åt cirka 6 liter/veckan...
Idag har vi ätit Rårakor med bacon och lingon.
Det är nog dagens Craving!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0