Händiga föräldrar

Idag kommer mummi och syr upp gardiner åt mig, ohh som jag har väntat på detta tillfälle!
(Inte för att jag inte kan sy utan för att jag inte har någon symaskin... (eller kanske både och)
Jag har fixat gardiner i alla rum utom bebisrummet. Eller det hänger ett par vita panelgardiner där men det känns inte riktigt rätt. Jag har kommit fram till att målning och tapetsering där inne får vänta tills den lilla skrutten kommit ut. Han/hon kommer ju ändå inte vilja sova eller leka på rummet än på länge... Det finns helt enkelt inte tid att få det iordning, tyvärr. Men bäddat fint i sängen har vi gjort coh skötbordet som pappa snickrar på är snart perfekt passformat över tvättmaskinen i badrummet.

Det är underbart med händiga föräldrar
Min mamma är fantastisk på att sy och har bl.a. sytt min balklänning


Pappa snickrar allt jag ber om (hoppas jag) och har till exempel byggt våra högtalare och nu står skötbordet på tur!

TACKAR


Kommentarer
Postat av: daniel

oj, vad vacker...

2011-02-18 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0