Alien i mobilen?

Varenda gång jag pratar med någon i min mobil mer än 5 min kommer det ett jättelustigt ljud som låter ungefär som att någon snabbspolar samtalet framåt eller att en Alien kommer ner från en annan planet?
Det kommer med jämna mellanrum och pratar man länge bryts samtalet tillslut på grund av ljudet?

Är det fler som har samma problem? Jag börja ana att jag är avlyssnad? Funderar på om felet kan ligga hos Telenor eftersom jag vet att Danne också hör samma ljud ibland? Lustigt är det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hjälp, jag har också telenor, borde jag frukta ett alien-övergrepp inom en snar framtid? Än har de inte hittat mig iaf...

2011-01-28 @ 16:02:36
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: Fia

När jag har pratat med dig så har jag också hört det ljudet.. Du får gå in på telenor och prata med dem gumman! Puss

2011-01-30 @ 21:03:06
Postat av: Fia

När jag har pratat med dig så har jag också hört de där ljudet! DU får gå till telenor och prata med dem för så ska det inte vara. Puss

2011-01-30 @ 21:07:18
Postat av: Fia

Haha skrev två gånger..Det va ju bra! ;)

2011-01-30 @ 21:11:36
Postat av: Victoria

Hejsan. har oxå det i min iphone 4 men jag har 3.. :(

2011-01-31 @ 13:21:50
Postat av: Anonym

hejsan , jag har också samma problem de låter t.o.m som någon andas i telefonen ibland. Om du har löst de så hade de varit snällt om du hade kunnat höra av dig till mig :).

2011-06-22 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0