Smedbybor

I veckan har vi gått och blivit Smedbybor. Lånar/passar mosters hus medan de är på semester!
Alma och jag tittar på nyhetsmorgon i sängen och blir glada när vi får se den nya Handsome väderkillen på Tv4. Han är inte särskilt bra men han är SNYYYGG och verkar få ta alla tidiga morgonpass, inte oss emot :P

Igår kom vi fram till följande:

Fördelar med att bo i huset
1. Gräsmatta direkt utanför dörren
2. Grill direkt utanför dörren
3. Ett badkar, så A och jag kan bada tillsammans (Jag är dock rädd för diverse utsläpp så Alma får ha badblöja på, utom sista minuten när alla benveck ska tvättas)
4. Danne kan "greja" hur mycket han vill utan att behöva åka 2 mil till garaget
5. Jag kan vara huslig och ropa "det är mat" och han är inne på två röda
6. Det finns Tv i sovrummet så A och jag kan titta på vädret varje morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0