Inga måsten

Sitter hemma och käkar frukost, första dagen som hemmafru!
Har tagit en kort men mysig morgonpromenad med Mille i solskenet och funderat på hur det kommer kännas när jag har en barnvagn att putta på också =) Det kändes mysigt! Tvättmaskinen centrifugerar och om jag vill kan jag hänga upp tvätten, eller också väntar jag? Ska snart iväg till IKEA med Tilda och i eftermiddag - Fika med mammagruppen! Inga måsten alls...

Ett litet problem bara...
Försäkringskassan har fortfarande inte gett mig något beslut på vad jag kommer få i föräldrarpenning!? Utbetalningarna ska börja 15 Mars så jag tycker faktiskt att det är på tiden! Har skickat in tusentals papper och väntat i flertalet månader och NU säger dom att det är dags att ta tag i ärendet, MEN HALLÅ? Jag kan få barn vilken dag som helst!?

Såg "En unge i minuten" igår och grät över hur fint det var när bebisarna ploppade ut. Har hört att man inte ska se sånt där när man är gravid men jag kunde bara inte låta bli. Som jag berättat tidigare känner jag absolut ingen oro eller nervositet inför förlossningen och smärtan. Jag snarare längtar efter att få veta hur det faktiskt är. Efter gårdagens program trodde jag att mina nerver skulle vara aningen mer spända, Men icke! Nu längtar jag desto mer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller inte med om att dom ploppade ut men OK:)

2011-03-08 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0