UJUJ o HUAHUA

Mille och jag har det inte lätt alla gånger!
Har idag insett att det bara inte går att plocka upp hans bajs på ett smidigt sätt! Jag får alltid sammandragningar och värk i knäna :P Men eftersom han faktiskt bajsar mitt i stan känns det som att man faktiskt inte kan strunta i att göra det!? När det är såhär blött o trist på vägarna blir han dessutom smutsig. I vanliga fall torkar vi honom med en handduk på magen och tassarna men den gymnastikövningen är ett minne blott. SÅ... efter varje liten promenad får han ligga på en handduk i hallen och torka. Eftersom jag inte kan gå långt med honom går vi ofta och korta rundor vilket innebär en hel del "ligga-och-torka-i-hallen" tid för hans del...



I helgen blir det ENBART Danne och Elina mys! Vi ska göra lite nytta men mest onytta! Danne sa en bra grej igårkväll. "Det känns som att det är fredag varje dag". Det måste väl ändå vara ett gott tecken? För fredagar är ju bland det bästa som finns! Nästa helg fyller jag hela 23 bast och då blir det inte en lugn stund (om jag inte ligger på BB förstås).

Kommentarer
Postat av: Märtha

Inte bara jag som kanske får en baby i födelsedagspresent:)

2011-03-11 @ 13:31:32
Postat av: Daniel

Det är fredag hela veckan med dig! :)

2011-03-11 @ 15:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0