Försovit oss!

Kan man kalla det att försova sig när man lägger sig för andra gången? Alma vaknade vid 6.30 imorse, hör och häpna. Eftersom Alma brukar vakna vid 5-5.30 går vi alltid och lägger oss en stund till vid 7 snåret och sover någon timme! Tänkte göra detsamma idag! Vi skulle möta upp Anna och Stella, Johanna och Lucas på öppna förskolan vid 10.30 tiden. Gick och la oss runt 09.00 utan att ställa klockan eftersom vi oftast vaknar efter en timme. 11.30 vaknar jag och inser att vi sovit bort halva dagen! Alma ligger fortfarande och sover brevid mig som om hon sprungit ett maraton och inte är benägen att vakna än på LÄÄNGE...

Jag tar mig friheten att väcka henne och efter lite mat i magen ilar vi iväg till Oxhagens öppna förskola, som tur är tar det bara någon minut att gå dit! Eftersom Anna och Johanna varit på förskolan 1½ timme länge än oss blir besöket inte så långvarit. Vi tar istället en härlig höstpromenad förbi loppisarna i stan och jag lyckas fynda, Som vanligt! Retrå ska stänga i slutet av månaden och därför var det 50% på allt!

Dagens fynd

Höganäs Krus, 10 liter 100 kr


Vintermössa till Alma, 5 Kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0