Hjärnan full av kakel

Min hjärna består av kakel, köksluckor och tapeter i en enda röra! Gud vad kul det är att planera när man vet att det kan bli verklighet snart, ÄNTLIGEN! I Lördags var Danne, jag och Alma på Bauhaus och planerade badrummet som ska renoveras i mellandagarna. Jag vet att det låter som lite väl tilltagen framförhållning men det är ju så KUL att kolla och drömma sig bort!?

I Lördags hade Dannes band spelning på söderport. Alma sov hos morfar och Monica medan jag slängde klackarna i taket och hällde i mig glas efter glas, med vatten dock =) (Vilket till sist ändå är världens bästa dryck). Att mamma och pappa somnade först vid 02.30 tiden hade Alma ingen lust att ta hänsyn till utan ville som vanligt upp och äta vid 06.00. Jag såg i Almas ögon att hon väldigt gärna ville att pappa skulle följa med upp och äta frukost, tog mig därför friheten att ligga kvar ytterligare några timmar ;) Efter diverse morgonbestyr åkte vi bort till Krusentiernska gården på hösmarknad, deras egenodlade äpplen var dock redan slutsålda och fikakön för lång... Vi drog hem till min far och fikade istället och fyllde hjärnan med ännu mer renoveringsideér!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0