Nervositeten flödar!



Här sitter jag och är nervösast av dom nervösa! Imorgon mellan klockan 8.10-9.10 ska jag hålla en lektion i 2A om vårblommor. Vadå? tänker ni... Det har hon ju gjort i 2 veckors tid nu? Jo, jag har ju det MEN imorgon är det lite annorlunda. Imorgon har jag besök av min lärare från högskolan. Hon + 2 lärare kommer att sitta med när jag har lektion och bedöma hur det går för mig. Dom ska inte hjälpa mig på något sätt utan bara sitta och råglo medans barnens hånar mina kläder, kastar stolar och biter mig med sina huggtänder, Gaah så otäckt! Jag har planerat, skrivit ner, övat, skrivit om, övat igen och igen... Nu känns det helt OK men vem vet vad som händer imorgon? Jag menar, barn i 8 års ålders går ju inte direkt att förutspå :P

Hursom helst och hur det än går imorgon så väntar en belöning framåt kvällningen =)
Danne och jag ska ut och äta på en fin resturang och sen ska vi gå på bio, flickan från ovan.
Hur den där lektionen än går imorgon har jag något att se fram emot, tur är väl det...

Kommentarer
Postat av: Inredningsfrun

Jag hade besök av Fröken Frank idag och det är faktiskt hur lugnt som helst. De vet ju inte vad du ska säga vad du har tänkt att göra eller hur!?! Så släng manuset, sluta öva och gå på magkänsla. Se bara till att ha en struktur i huvudet på vad du vill ha ut av lektionen så kommer det att gå galant, det är jag helt säker på!!



Jag håller mina små tummar för dig!!



KRAM

Postat av: malin

men lilla elina då, det kommer så klart gå super för dig!! jag blir lite nervös nu när jag läser detta, själv har jag inte övat nåt alls, eller bara på vad vi ska göra men inte på vad jag ska säga eller så... Hm. Äsch det kommer gå bra för oss=) Ses imorn, sleep tight=)

2010-04-27 @ 21:15:42
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det kommer gå så bra så :)

åh den filmen vill jag med se.

2010-04-27 @ 21:31:50
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0