ROM m.m

PUUH så skönt! Fick VG på hemtentan (ps: högsta betyg) och känner mig sådär överdrivet stolt över mig själv! Sådär att man liksom vill belöna sig på något sätt. Det är inte bra, för det betyder oftast en STOOR påse godis...
Åt en stor påse godis igår så det passar sig liksom inte riktigt att ta en idag med :P

Förlåt förresten för min dåliga uppdatering men praktiken tar all tid och all energi! Jag vill liksom vara 100% närvarande hela tiden. Hade i alla fall min första egenplanerade lektion idag och det gick super duper bra! Fick så mycket beröm av min handledare som tyckte att jag var en naturbegåvning, Jag förtjänar nästan TVÅ STORA godispåsar ikväll ;)

Igår var vi på Big Comedy, jag, Danne, mamma Åsa och bror Erik. Vi såg alla dessa komiker och hade kramp i skrattmusklerna efterår. Åsa fällde dessutom en och annan tår och det är ett bevis på att det gick hem =) Man borde unna sig sånt där lite oftare!



Nu ska ni äntligen få se lite bilder från Italien och Rom!
Pizza med ÄGG?Död påveBiktbåsVäntar på PåvenTill vilken nytta liksom?

Kommentarer
Postat av: Inredningsfrun

Men hej å hå!! Så mysig det ser ut som ni har haft det!!



Hoppas att du trivs med Susanne ute på din praktik. Hon är en pärla!! Hälsa så gott från mig!!



Kram kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0