Visst är det härligt när knopparna brister

Det går inte att vara annat än glad nu när våren är här för att stanna!
Knopparna brister och blommor börjar slå ut, att få se lite grönt efter denna vita vinter är verkligen efterlängtat.


Som om inte alla gröna vårbilder vore nog... Här får ni en på gårdagens loppisfynd - En gammal kakburk och en stämplad ljusstake (vilket betyder att den är gammal, svensktillverkad och dyrbar)


Efter lite omröstning har jag kommit fram till att håret ska permanentas så snart jag bara får råd. Efter det (när håret har blivit sådär underbart slitet) ska det klippas av kort kort... Tack för hjälpen att bestämma mig =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan hålla koll på när de har permanent dag på skolan nästa gång, då betalar du bara 200pix. Som hittat =) (om du vill)

De är lärare som övervakar det hela tiden, så det är inte så stor risk att det blir tokigt ^^

2010-04-26 @ 22:28:10
URL: http://candyinktattoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0